joi, 28 mai 2009




LEOAICA ŞI SCROAFA
(Eminescu)

­ Ca mine-n toată lumea nu-i
O mamă, care s-aib-atâţi copii.
Scroafa se lăuda unei leoaice.
­ Ai mulţi ­ răspunse asta ­ unul eu,
Dar este leu.

20 de comentarii:

rogue spunea...

daaaa....romeo a fost in forma maxima:))

Werebull spunea...

Zodia asta e campioana la indus complexe. N-ai cum sa n-o invidiezi. Oare chiar e favorizata, sau doar zona pe care o ocupa in mentalul colectiv o face sa fie perceputa asa?

Ioana spunea...

Pt Pangolinul: Ce sa inteleg eu de aici? O interpretare de bun-simt nu ma avantajeaza. So? Si pana una alta, singura mea justificare e ca frantura asta de text mie imi spune ceva, nu inteleg insa ce ti-a sugerat tie concluzia cu zodia.

Werebull spunea...

Eu am o abilitate mai stranie si anume imi pot da seama de zodia unei persoane dupa fizionomia ei. Si eram sigur ca, prin postarea fabulei respective, faceai referire ascunsa, printre altele, la zodia Leu. De asta si de abilitatea mea sunt sigur si acuma.

Ioana spunea...

Ptiu! Teama imi este, draga blogarule puiul asta de leu nu are nimic de-a face cu zodia leu. Si ca sa transez conflictul, explic: versurile astea le-a recitat un om al dreptului la festivitatea de absolvire a generatiei 2009, Facultatea de Drept. Au un inteles deosebit pentru noi, si asta pentru ca sunt oarecum apreciative. Cat despre chestiunea cu zodia, o sa-ti dau un pic de satisfactie: baiatul din mijloc este intredevar nascut in aceasta zodie, domnisoara simpatica cu ochelari de soare este Scorpioanca, iar eu, da...sunt Taur.

Werebull spunea...

Mea culpa. Stiam ca am intuit corect zodia cu pricina si mi-am permis sa fac o corelatie eronata. Nice blog though.

Ioana spunea...

Oricum ai intuit corect aspectul cu indusul complexelor. Aveam impresia ca ma cunosti personal, asta e si motivul pentru care m-am aratat asa contrariata.

Werebull spunea...

Daca vrei, ne putem consulta in privinta complexelor induse astrologic (false, inchipuite, sau cat se poate de legitime). Un exercitiu de maieutica pe tema asta ne-ar putea prinde bine; mie unul, cu siguranta.

You'll never walk alone.... spunea...

1. Romica este regele vrajelii in facultatea de drept

2. Mai usor cu zodiacul ca iar incep cu motivul moderatoarelor de la Acasa si vad ca va friptureste topicul

3. Trebuia sa-ti pui o poza cu tine cand ai inceptu sa plangi la festivitate ca ajunge lumea sa te creada o dura:D

4. Sunt rare spre deloc momentele in care domnisoara din dreapta e simpatica:P

5. Sa adaugi si blogul lui Vladimir la tine in lista...daca nici prietenii nu il sustin ca tot e nou in vrajeala asta, o sa ramana ca un caine dat afara in ploaie.

Ioana spunea...

Pentru Iulian: Observ cu stupoare ca mai nou, toate comentariile se lasa in stilul leapsa, si ca s-ar putea trage concluzia pripita, ca noi, astea de la Drept suntem mult prea bine organizati in gandire:D
1. Faci pe Gica Contra. Am fost avertizata, dar nu am crezut!
2. Si eu am un ghimpe cu zodiacul. Asta si incercam sa-i explic Pangolinului, ca vrajeala asta cu Scroafa si Leoaica nu are nimic de-a face cu zodiile. Sa se inteleaga ca poza cu pricina nu are nicio legatura cu versurile astea emoiste, si nici ca l-am facut pe Alin Zmeu.
3. Asa umbla vorba?! ca sunt o dura?! mira-m-as...din seria fira-m-as a mamii!
4. Din dreapta lui Alin sau din dreapta pozei? Ca eu pricep numai cu desen:P
5. Are mai multe succesuri in blogosfera ca mine, poate imi face el mie reclama. Nu de alta, da' crapa osanza pe mine de ciuda:D

You'll never walk alone.... spunea...

Adnotari:

pt punctul 1: eticheta de Gica Contra e desueta, probabil ti-ai insusit-o de la Iulia pe vremea cand era suparata pe mine; acum ne-am impacat si o iubesc

pt punctul 4: domnisoara din dreapta pozei

Ioana spunea...

Pt Iulian:
Desueta, poate caduca, ca tot suntem studenti la Drept:D Nu m-am putut abtine sa nu fiu formalista. Cat despre Iulia si despre povestile voastre pseudo-emoiste, niciun comentariu inteligent de adaugat!

You'll never walk alone.... spunea...

''Cat despre Iulia si despre povestile voastre pseudo-emoiste, niciun comentariu inteligent de adaugat!''- au avut grija Alin si Vladimir sa ia in evidenta emoiala asta, oamenii chiar mi-au facut galerie.

survivor spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
survivor spunea...

Vorba lui Iulica... JOS CENZURA

dogy-dogy spunea...

iulica,gasco,te-ai spart. esti cel mai mare iubaret al facultatii de drept si un adevarat latino-lover. eu stiam ca o iubesti pe alexandra inca din anul 2,ca esti innebunit dupa ea,vezi faza cu margelele si alte multe chestii,de ceva timp te banuiam ca ar fi ceva sentimente si pentru delia,unele detalii lasau sa se inteleaga acest lucru,dar sa stii ca de data asta m-ai pacalit de tot: cu buzoianca mea,o iubesti si pe ea si eu,ca fraierul, nu mi-am dat seama. acum ce pot sa spun? ai adaugat inca o fata pe lista ta lunga de cuceriri. sa fie intr-un ceas bun! ai de gand sa le iei la rand?cine urmeaza? bela?

You'll never walk alone.... spunea...

Pentru Vlad:

Aia era...eu le iubesc pe toate si ele stau asa intinse in pat nu fac nimic toata ziua si nu se gandesc decat la mine:)) URATA VRAJEALA AI GUGALE!!! In inima mea e loc doar pentru LFC. Tu vezi sentimente in orice, pe tine te-a convins prietena sa porti o saptamana un snur de martisor la mana. Sa-ti spun o poveste. Cand ma duceam la tara la bunici luam o mana de porumb sau graunte si le aruncam in mijlocul gradinii, cateodata mai aruncam la deruta si cu pamant=> gastele se strangeau ciorchine invariabil. Se pare ca pilda inca este de actualitate.

dogy-dogy spunea...

iulica,eu stiu ca acum iti pare rau ca ti-am dejucat toata strategia de cucerire a domnisoarelor respectabile,cum le vrajesti,cum le cuceresti pe toate,dar sa te ascunzi dupa deget in conditiile astea e aiurea,nu are rost,de cobori prea jos in fata evidentei.las-o asa cum a picat!
ioana,vreau sa-ti multumesc ca ti-ai facut blog,ca sa putem sa ne porcaim si noi,astia,carora le e sila sa tina un blog propriu,unde ne porcai!:*

Ioana spunea...

Ma bucur ca aveti teren de joaca, Vlad. Pe bune:D!
Cat despre Iulian, nu as vrea sa-l laud prea mult pentru ca inteleg ca nu prea reactioneaza pozitiv la complimente, dar sa stii ca am convingerea ca este unul dintre juristii cu suflet si cu convingeri din generatia noastra, si crede-ma ca nu-i putin lucru.
Hai cu spor, atunci! Numa' porcaiti-va frumos!

You'll never walk alone.... spunea...

Multumesc mult pentru complimente Ioana, foarte dragut din partea ta, esti o doamna. Si nu reactionez urat la complimente cineva te-a dezinformat. Sunt in asentimentul lui Vlad iti sunt vesnic recunoscator ca ti-ai facut blog ca noua ne era sila sa ne facem bloguri asa ca parazitam pe cine se poate mai ales ca de porcaiala de zi cu zi din camera ni s-a luat.